Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן

שאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח קוסמטי המפחית את גודל הבטן על ידי הסרת עודפי עור ושומן מאזור הבטן. שני הניתוחים מבוצעים בהרדמה כללית במתקן כירורגי חוץ. זמן ההחלמה של שני ההליכים הוא בדרך כלל בין 2-3 שבועות, כאשר המטופלים חוזרים לעבודה תוך 4-6 שבועות.
ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן הם שני ניתוחים קוסמטיים נפוצים שנעשים כדי לעזור לאנשים לרדת במשקל, להרגיש טוב יותר ולהיראות טוב יותר. שאיבת שומן מסירה שומן מהגוף בעוד מתיחת בטן מהדקת את השרירים בבטן. ניתוחים אלו עלולים להיות יקרים ולא כולם יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, ישנם אנשים רבים שרוצים לבצע את ההליכים הללו אך אינם יכולים להרשות לעצמם. לאנשים אלו ישנם רופאים המציעים מימון לניתוח שעוזר לאנשים לקבל את ההליכים שהם רוצים מבלי להיכנס לחובות על כך.

ניתוחי שאיבת שומן ומתיחת בטן הם ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר המבוצעים בארצות הברית.

בעבר, נהלים אלו היו זמינים רק למי שיכול היה להרשות זאת לעצמו. עם זאת, עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות, הליכים אלה הפכו לזולים יותר עבור אנשים מכל שכבות ההכנסה.
ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן הם שני הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר באמריקה. המחירים של שני ניתוחים אלו משתנים בהתאם למנתח, לאזור ולהליך הנעשה. העלות הכוללת של שאיבת שומן נעה בין 2,000 ל-6,000 דולר בעוד שניתוח מתיחת בטן יכול לעלות בכל מקום בין 3,500 ל-8,000 דולר. נושא הסעיף: מהי מיגרנה? מילות מפתח של מדור: מבוא: מיגרנה היא כאב ראש חמור שנמשך בדרך כלל שעות או ימים בכל פעם. לרוב זה מלווה בבחילות ורגישות לאור ולקול. כשזה מגיע לטריגרים למיגרנות ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום להם כמו מתח, הורמונים, חוסר שינה או אפילו בעיות רעב שמובילות לרמות נמוכות של סוכר בדם.

המילה שאיבת שומן היא פורטמנטו של המילים "ליפו-" ו"למצוץ".

זהו כינוי גג לכל הטכניקות הכוללות הסרת שומן מגופו של אדם. המילה ניתוח מתיחת בטן מקורה בביטוי "מתיחת בטן", אשר טבע ד"ר תומס וויליאם קולינס, שביצע את הניתוח לראשונה בשנת 1958. הניתוח מהדק עודפי עור בבטן ומסיר מצבורי שומן שאולי הצטברו. לאורך זמן על מנת להעניק מראה צעיר יותר.
שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר שומן מהגוף. ניתוח מתיחת בטן הוא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן ועור מהבטן. שני הניתוחים הללו פופולריים מאוד בקרב גברים ונשים כאחד, אך לרוב הם קשורים למגדרים שונים. שאיבת שומן בדרך כלל פופולרית יותר בקרב נשים, בעוד שניתוח מתיחת בטן פופולרי יותר בקרב גברים.

https://iposuction.co.il

שאלות ותשובות שאולי יעניינו אותך

תוכן עניינים

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך