Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום ביוטיוב

Make-up artist does makeup to client, recording it on camera. Concept of blogging, master class

YouTube המקום המתאים למפרסמים להגיע לקהל.

לפלטפורמה יש 1.5 מיליארד משתמשים ויותר מ-5 מיליארד שעות של סרטונים נצפים מדי יום. YouTube הוא גם מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור מפרסמים להפעיל פרסומות ולמקד את הקהל שלהם. פרסום ביוטיוב הוא לא רק הצגת מודעות בסרטוני YouTube, אלא גם שימוש ביוטיוב כפלטפורמה לפרסום מוצרים או שירותים אחרים. לדוגמה, אם אתה מוכר איפור, אתה יכול ליצור ערוץ משלך עם מדריכי איפור ולהפעיל מודעות גם בערוץ זה. כך תוכלו למקד לאנשים שמתעניינים בתוכן הקשור לאיפור או יופי במקום רק להפעיל מודעות בסרטונים אקראיים ביוטיוב. פרסום ביוטיוב הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך בין אם הוא מחפש מידע או בידור באינטרנט.
YouTube הוא מנוע החיפוש השני בשימוש בעולם. יש לה 1.5 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש ויותר מ-4 מיליארד שעות של תוכן שנצפה ביום. עם מספרים מדהימים כאלה, אין פלא שמפרסמים קופצים על הסיפון כדי לפרסם ביוטיוב. מפרסמים משתמשים ב-YouTube מסיבות שונות, כולל: להגיע לקהל מסוים, מעורבות עם קהל גדול, מודעות למותג, מתן תוכן חינוכי ללקוחות

YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

יש לו יותר ממיליארד משתמשים ומעל 300 שעות של סטורי בכל יום. עם מספרים כאלה, אין זה פלא שמפרסמים מנסים להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לפרסום המוצרים והשירותים שלהם. על מנת לפרסם ביוטיוב, עליך ליצור חשבון בגוגל אדוורדס או אדסנס. לאחר מכן תוכל ליצור מודעות עם המסר וקהל היעד הרצויים שלך, להעלות אותן ליוטיוב ולהתחיל לקבל צפיות בסרטונים שלך!
YouTube הוא מנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם. זהו גם אתר אירוח הווידאו הגדול ביותר. ויש לו יותר ממיליארד משתמשים. מפרסמים ב-YouTube יכולים למקד את המודעות שלהם לנתונים דמוגרפיים ספציפיים ויכולים ליצור מודעות המותאמות לכל משתמש בנפרד. הם גם נהנים מתכונות המיקוד של YouTube, הכוללות נתונים כמו מיקום, מגדר ותחומי עניין. מפרסמים יכולים גם להשתמש ב-Google Adwords כדי למקד מילות מפתח וביטויים ספציפיים בסרטוני YouTube. זה מאפשר להם להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים הדומים למה שהם מוכרים.

יוטיוב היא אחת מפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם בתחום הווידאו ושיתופם.

יש לו למעלה ממיליארד מבקרים ייחודיים מדי חודש והוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. פרסום ביוטיוב מאפשר למפרסמים להציג מודעות בסרטוני יוטיוב ובאתר של יוטיוב, המספק מגוון פיצ'רים שניתן להשתמש בהם לקידום עסק או מוצר. ניתן להפעיל פרסומת ביוטיוב לפני, במהלך או אחרי סרטון. המפרסם יכול גם לבחור להפעיל את המודעה שלו רק כאשר מילות מפתח מסוימות מוזכרות בכותרת או בתיאור הסרטון. פרסומות YouTube מכוונות בדרך כלל לקהלים ספציפיים על סמך גיאוגרפיה, מגדר וקבוצת גיל. מפרסמים יכולים גם להגדיר מעקב המרות כדי לדעת איזה אחוז מהאנשים שרואים את המודעות שלהם מבצעים לאחר מכן פעולה רצויה כלשהי (למשל, הרשמה לניוזלטר).
YouTube הוא האתר השני הכי מבוקר בעולם. יש לו למעלה מ-1.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ו-3 מיליארד שעות של צפייה בווידאו ביום. אין זה מפתיע שיוטיוב הוא מקום פופולרי לקמפיינים פרסומיים ושיווקיים עבור חברות מכל הגדלים. פרסום ביוטיוב יכול להתבצע בשלוש דרכים:
1) מודעות TrueView – אתה משלם רק כאשר מישהו צופה במודעה שלך במשך 30 שניות או יותר,
2) מודעות זורם – אתה משלם רק כאשר מישהו צופה במודעה שלך,
3) מודעות Out-stream – אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך כדי לבקר באתר שלך.

למידע נוסף ומקיף בנושא פרסום ביוטיוב אפשר למצוא אצל ניצן רונן שיווק דיגיטלי

שאלות ותשובות שאולי יעניינו אותך

תוכן עניינים

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך